Friday, December 26, 2014

Merry Christmas to you all! Part 3

Okay, how I celebrate Christmas day was interesting: I did my math homework.


     And I ate a lot of food at my family's 火鍋菜。And since I need to practice for my Chinese AP test, I will write in Chinese. Let's pray that it's decent and understandable. I will warn you that my writing style, just like in English, is awkward.

     大家好! 我的名字是陳果心。昨天我跟我的家人過聖誕節和我的哥哥的生日。對,我的哥哥是在聖誕節生了。再說我真得在聖誕節做我的數學功課,可是我還做我的西班牙的功課。啊太多功課!所以我騎腳車到我的城市的小河,靠近我的朋友的家。我在外面花一半小時騎腳車和照照片,給我的家人看。我的爸爸說我應該不跟陽日照相,因為我照有些不好的照片。可是,我覺得我的小旅程是好玩,一點點冷。我希望您們喜歡我的照片。生誕節快樂 和新年快樂!
-陳果心










我沒有動這些照片。

No comments:

Post a Comment